O eksperymentowaniu w Kuchni

Zwykły wpis

Od dziecka uwielbiałam przebywać w kuchni, przyglądać sie krzątaniu mamy i jej umiejętności czarowania czegoś z niczego 🙂
Dziś sama uwielbiam gotować i eksperymentować w kuchni, rzadko kiedy robię coś według przepisów, choć książek kulinarnych mam wiele. A jeśli zdarza mi się znaleść jakiś genialny przepis to nigdy nie potrafię dostosować się do końca, zawsze dodam czegoś do smaku lub ominę gdyż stwierdzę że to zupełnie nie pasuje.

Kuchnia aby była dobra musi być indywidualna, a kucharka kreatywna. Najgorsza jest monotonia i obiadki typu ziemniak, kotlet i surówka, choć w moim przypadku byłyby to ziemniak i surówka, bo jestem wege.

Pomimo, że większość może uznawać wegetarianizm czy weganizm za ograniczenie, Ja uważam że dzięki temu moje horyzonty i możliwości kulinarne powiekszyły sie nie do opisania.
Poznaje warzywa, owoce, nasiona, orzechy, kiełki, o których większość nawet nie słyszała. Odkrywam wiele nowych perspektyw np. zwykły kotlet, jak sie okazuje kotlety nie muszą być z mięsa !!!!! ha ha ha mogą być z fasoli, z ryżu, z kaszy gryczanej, z pieczarek, marchewki, ziemniaka itd itd

Dlatego zachęcam do złamania zasad i przyzwyczajeń, kotleta zastąpić kotletem wyżej wymienionym lub pieczonym bakłażanem, faszerowaną papryką, smażonymi boczniakami, grillowanymi warzywami itd itd 😉

img_0088.jpg

Skomentuj

