Wiosenno-letni naleśnik meksykański

Zwykły wpis

IMG_1337

Skład na 2 osoby

  • 2 naleśniki meksykańskie (najlepsze miękkie na Fajitas)
  • 2 duże łyżki hummus (pasta z ciecierzycy) przepis na stronie mojej kochanej „Kuchareczki” Olci
  • 4 liście sałaty
  • 1 duży pomidor
  • 2 małe ogórki
  • sól i pieprz

Sposób:

  1. Warzywka umyć i pokroić (według upodobania)
  2. Posmarować naleśnik hummusem.
  3. Nałożyć warzywka.
  4. Zawinąć naleśnika.

To maksymalnie proste danie, idealne na gorące dni. Lekkie, wartościowe i pożywne 🙂 Za jakiś czas dodam wiele innych wypróbowanych opcji na nadzienie …. a jest ich wiele!!

10 responses »

  1. Dlaczego hummus wyszedł Ci taki jasny? Mój był taki żółty. Robiłem wg przepisu Kuchareczki. Nie miałem soku z cytryny, ale to chyba nie od tego, nie?

    • sok z cytryny właśnie nadaje jaśniejszy kolor, ale ja również robie mój hummus troszeczke bardziej wodnisty. Ale co nie był smaczny? 😉

      • Nie smakował. Był gorzkawy. Robiłem / jadłem pierwszy raz, wiec nie wiem jak powinien smakować. Kiedyś spróbuje jeszcze raz.
        Aha…do farszu dodałem starkowane i przesmażone pieczarki.

      • Proponuje kupić ciecierzyce w puszcze, zmiksowac i dodawac po trochu, oliwe z oliwek, moze troszke orzechow (lub masła orzechowego) i odrobine słodkiej czerwonej papryki. Można kombinować na wszelakie sposoby, np. dodac majeranek 🙂
        metoda prób i błędów wkońcu znajdziesz swój idealny hummus 🙂

  2. Zainspirowałaś mnie do przejścia na weganizm – dziękuję. Twoja strona jest niesamowita, czekam na więcej przepisów z niecierpliwością.

Skomentuj

