PaSta z cieciErzyCy i baZyliiii

Zwykły wpis

IMG_1435

Składniki:

  • 1 puszka ciecierzycy
  • Bazylia
  • 2 ząbki czosnku
  • sok 1/2 cytryny
  • 1/2 szklanki orzechów nerkowców
  • oliwa z oliwek

Sposób:

  1. Odcedzić ciecierzyce, opłukać.
  2. Do blendera wrzucić wszystkie produkty, dodać sok z cytryny.
  3. Zmiksować produkty.

P.S. – ilość oliwy z oliwek zależy od tego jaką konsystencje chcecie uzyskać, ja lubię bardziej konkretna. Również ilość bazyli to kwestia indywidualna, ja włożyłam bardzo bardzo dużo 🙂

8 responses »

  1. Rozważałam zrobienie jakiejś pasty. Myślałam co prawda o białej fasoli ale twój pomysł jakoś bardziej mi się spodobał 🙂 Orzechy nerkowca i ciecierzyca to może być ciekawe połączenie. Chętnie wypróbuję 🙂
    Pozdrawiam!!

    • Super! Ciekawe czy Ci będzie smakować, a ja jeszcze myślałam że następnym razem przyrumienie lekko orzechy zanim je dodam:)

      • Rumienione nerkowce są…dziwne wg mnie. mnie pasowały tak średnio, ale może Tobie posmakują 🙂 W związku z tym, że nerkowce mają słodkawy posmak, do wersji „słonek” chyba dodam grubo zmielone pestki dyni albo orzechy włoskie 🙂

  2. Czesc super przepisy!!!!!! W zwiazku z nimi mam do Ciebie prosbe tylko wolalabym napisac ja na maila czy moglabys mi go podac prosze poniewaz nie znalazlam go nigdzie
    pozdrawiam

  3. Zapraszam wszystkich miłośników gotowania i smacznej kuchni do zamieszczania filmików z przepisami na stronie http://gothot.pl . Strona powstała aby umieścić wszystkie filmiki kulinarne w jednym miejscu. Co ułatwi dostępno nich. Na stronie można zamieszczać jedynie filmiki o tematyce kulinarne. Podobnie jak na innych tego typu stronach istnieje możliwość kopiowania linku do strony i umieszczania filmiku na swojej stronie. Można również zakładać grupy wraz z forami dyskusyjnymi poświęconymi np. przepisom. Serdecznie zapraszam do korzystania z Gothot . Wszystko darmowe. WSZYSKIE PRZEPISY W JEDNYM MIEJSCU.

Skomentuj

