Pasta z Ciecierzycy i prażonej CebulKi

Zwykły wpis

IMG_1713

Skład

  • 1 puszka ciecierzycy
  • 1 średnia cebula
  • 1 mała łyżeczka majeranku
  • sól i pieprz
  • oliwa z oliwek

Sposób:

  1. Odcedzić cieciorke
  2. Obrać i pokroić cebulke w miarę drobno
  3. Zmiksować cieciorkę, dodać sól, pieprz i oliwę z oliwek i majeranek
  4. Przyrumienić cebulkę na oliwie z oliwek, kiedy uzyskamy piękny złoty kolor dodajemy do zmiksowanej cieciorki wraz z oliwą a której smażyliśmy.
  5. Zmiksować jeszcze raz bardzo krótko

Pycha pasta na pieczywko 🙂

12 responses »

  1. Nigdzie nie mogę dostać ciecierzycy… Ale kiedyś napewno spróbuje ; ) Super ta stronka! Kilka przepisów wykorzystałam już ; ) A kiedy będzie coś nowego?

  2. Jak na mój gust to puszka ciecierzycy to strata pieniędzy. Bondiułela kosztuje jakieś 5zł, ja innej nie widziałam. Można kupić samą ciecierzycę i ugotować :> Dostępna na różnego rodzaju targowiskach i bazarkach oraz w marketach (niekoniecznie tych dużych)

    • pewnie że tak, ale ja jako pracująca mama, która wraca o 18:30 do domu nie zawsze mam jeszcze czas i energie na gotowanie ciecierzycy, ale masz rację bardziej opłaca się kupować na wagę

  3. właśnie mi się moczy porcyjka, jutro próbuje przepis 🙂 a jeśli chodzi o puszki to z ciekawości kupiłam pierwszy raz cieciorkę w puszcze i zapłaciłam 2,60zł. Ciekawe jak w smaku 🙂

Skomentuj

